BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 19 Disember 2011

I ' M S O R R Y

Assalamualaikum, jyeahh, tajuk entry gua kali ni, i'm sorry. 
Haha, semua orang pernah buat silap.
Kan?
Macam aku, macam kau yang sedang membaca, macam orang yang
sedang berjalan diluar sana. 
Semua orang.


Haha, jyeah, aku ada juga buat salah. 
Dekat parent aku, dekat adik-beradik aku.
Dekat awek aku.
HAHA. Manusia semua tak lari dari kesalahan.
Lari mahupun berjalan, memang
TAKKAN.

Pasal gf aku, aku lupakan dia, aku kadang-kadang abaikan dia.
Kadang-kadang,
salah aku, tapi aku marah dekat dia.
dey, pe cer ni? 
haha. Itu kenyataan. 


Kepada tuan punya gambar, I'm sorry coz I'm always hurting you're heart.
But you still with me.
I'm sorry, i admit sometime i forget bout you.
Now, it's very different than the first time we know each other.
9/10/11
I'll remember the date. All things is different now, I still remember when 
we had a call till it's about dawn.
Damn.
I miss all that thing, I miss you call me with all name that totally not suit to me. 
HAHA. 
Aku ingat lagi dia cakap, ada punn. 
And,
Tiadaakk xD
beb, iloveyousomuch.


Hargai orang yang menyayangi anda. 

p/s:can we rotate the time again, sayang?

PUTERI NABILAH NUR HIJRAH BINTI ADINAN

0 ulasan: