BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 15 November 2011

Apabila bosan melanda

Ohh yeah, assalamualaikum dan selamat malam. Okay, totally bosan betul lah malam ni, nak blog pun idea takde nak buat apa, so, aku nak cer kat korang lah pasal gambar gu'girl yang 
aku pakai sekarang ni. HAHA. Korang cakap tu awek aku? Belum lagi der. 
Tapi otw lah kot. Esehh. Macam biasa, korang telan sampai tercekik dulu gambar dia yang cute ni. 
aloloo~ xD


Ni lah dia, rock kan? Nah, dia lah yang aku selalu sms, call, sembang kat fb, yang selalu ambil berat pasal aku 
Korang ada? mesti ada.
Eseymenn, time dia ketandusan kredit, aku rasa macam bhurhh, bosannye lahai. 
Ikut sunnah, first, aku sayang mama aku, kedua, aku sayang mama aku, ketiga, aku masih sayang mama aku,
empat, papa, wahaha, lima adik beradik aku, then baru dia. hahaha. 
Sowt kan aku? Memang.
Banyak gelaran aku kasi dia, kalau yang bagus takpe, tapi malangnya semua yang buruk. Haha.

Takpe, iloveyoubongol

p/s: nama dia Puteri Nabilah Nur Hijrah, cuba kamu baca. Nahh, itula. k lah, cer lain pula. BABAI. salam.

0 ulasan: